Η Σόνια Χαϊμαντά είναι δημοσιογράφος, διδάσκουσα (Π.Δ. 407) στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ) και διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων/Επικοινωνίας του Interactive Adverstising Bureau Hellas (IAB Hellas). Παράλληλα ασχολείται εδώ και 20 χρόνια με τη διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων, την Έρευνα και το Consulting. Έχει συνεργαστεί με πολλά ΜΜΕ {Editorial director στην εταιρεία ψηφιακών Μέσων DPG, του ομίλου Δ. Γιαννακόπουλου (CNN, Newsmomb κ.ά.), την Ημερησία, το Έθνος, τον Ελεύθερο Τύπο, τον Αθήνα 984, το Alter, την ΕΡΤ, Smartpress κ.λ.π.}. Είναι επιστημονική υπεύθυνη των σεμιναρίων της ΕΣΗΕΑ για τα Ψηφιακά Μέσα. Σήμερα γράφει στο Ad Business και το advertising.gr. Βραβεύθηκε το 2016 με το Βραβείο Μπότση (Δημοσιογραφία και Νέες Τεχνολογίες). Είχε εκλεγεί μέλος του Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ τη διετία 2015-2017.