Ο Πάνος Αλεφραγκής είναι Head of Digital & 360 στη The Newtons Laboratory από τον Μάιο του 2016. Ασχολείται με το Digital Marketing από το 2004 και έχει πλούσια εμπειρία στο Social Media Marketing, Search Advertising & Performance Marketing. Έχει συμβάλει στο σχεδιασμό και την υλοποίηση επιτυχημένων projects για κορυφαία διεθνή και ελληνικά brands, ενώ έχει λάβει σημαντικές διακρίσεις και βραβεία. Έχει εργαστεί σε διαφημιστικές εταιρείες και social media agencies.
Έχει σχεδιάσει καμπάνιες για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ρουμανία. Μερικοί από τους πελάτες που συνεργάζεται αυτή τη περίοδο: ΟΠΑΠ, Unilever, τράπεζα Πειραιώς, WIND, Lidl Hellas, Protergia, BSH, ΕΛΠΕ, Κωτσόβολος, Goody’s, Milko, NN, Melissa, EZA, Montelez κ.α.
Έχει λάβει πάνω από 120 βραβεία (Ermis awards, Social Media Awards, Effie, Dime κ.α.) και πολλές ακόμη διακρίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Παράλληλα, είναι εισηγητής Digital Content Marketing στο πολυβραβευμένο course της Knowcrunch, στο Deree – The American College of Greece.