Ο Σέργιος Δημητριάδης είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του διδάκτωρ του πανεπιστημίου της Aix-Marseille (Γαλλία). Μετά από δεκαετή διδακτική, ερευνητική και συμβουλευτική εμπειρία στη Γαλλία, το 2000 ανέλαβε καθήκοντα στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο οποίο κατέχει σήμερα τη θέση του καθηγητή. Διδάσκει, μεταξύ άλλων, μαθήματα Ψηφιακού και πολυ-καναλικού (omni-channel) μάρκετινγκ, διαχείρισης εμπειρίας πελάτη (customer experience management), και ψηφιακού περιεχομένου. Το δημοσιευμένο έργο του περιλαμβάνει περισσότερα από 60 άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Είναι επίσης επιστημονικός υπεύθυνος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων Ψηφιακό Μάρκετινγκ και κοινωνικά δίκτυα (DigiMa) και Πολυ-καναλικό μάρκετινγκ και εμπειρία πελάτη (Omni-CX). Παράλληλα ο κ. Δημητριάδης έχει διατελέσει σύμβουλος σε ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα καθώς και σε μελέτες και εκπαιδευτικά προγράμματα για λογαριασμό ποικίλων οργανισμών μεταξύ των οποίων οι εταιρείες Groupama, Roche pharmaceuticals, Menarini, ΑΒ Βασιλόπουλος, Philip Morris International. Πιστεύει και επιδιώκει την προσέγγιση της ακαδημαϊκής με την επαγγελματική κοινότητα και τις μεταξύ τους συνεργασίες.