Σοφία Πρωτονοταρίου

Η Σοφία Πρωτονοταρίου είναι Μαθηματικός με Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Στατιστική (Université Paris VI), συνεχείς εκπαιδεύσεις στη Συστημική Συμβουλευτική και Συστημική Παρέμβαση (the Kensington Consultation Center London) καθώς και σε Creative Intelligence, Creative Writing και Design Thinking.

Κατά την 20+ετή της πορεία σε εταιρίες έρευνας αγοράς (Research International κλπ), η Σοφία Πρωτονοταρίου απέκτησε πλούσια επαγγελματική εμπειρία ως Project Designer, Data Analyst, Virtual Team Leader, Vision Maker, Business Thinker. Την τελευταία δεκαετία, καθοδηγεί ομάδες Ερευνητικού Έργου και έχει διαχειριστεί επιτυχώς Projects σε 40+ χώρες (Ευρώπη, Ασία, Αφρική, Αμερική).

Το 2012 ίδρυσε την Truberries (www.truberries.com), με κύριο αντικείμενο το Brand Value Acceleration μέσω έρευνας αγοράς και μελέτης στοιχείων.  H Truberries είναι μέλος της E.SO.MA.R, του GRECA,  παρακολουθεί ενεργά τις εξελίξεις στο  M.R.M.W. (mobile marketing research & innovative technologies)  και αναπτύσσει συνεχώς νέες ηλεκτρονικές πλατφόρμες, για τον εντοπισμό consumer insights από το digital & mobile περιβάλλον. Επίσης, είναι μέλος του IAB Hellas και ιδρυτικό μέλος του HSA (Hellenic Startup Association) καθώς και του Specialty Coffee Association (USA).

Με ένα ευρύ φάσμα πρωτοποριακών εργαλείων τόσο σε Creative Intelligence όσο και σε Στρατηγική, Positioning & Rebranding, η Truberries σήμερα μελετά, αναλύει και καθοδηγεί  νέες δράσεις ανάπτυξης, μελετώντας τον καταναλωτή και τον e-shopper. Στα πλαίσια του lockdown, μελέτησε τους καταναλωτές σε 7 χώρες της Ευρώπης και παρακολουθεί στενά την ψυχογραφική και αξιακή εξέλιξη της κοινωνίας, βάση από όπου απορρέουν νέες ανάγκες και νέες συμπεριφορές. H Truberries απευθύνεται σε μάρκες και εταιρίες που σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν την επόμενη μεγάλη επιτυχία τους άμεσα.

H εταιρία διαθέτει δικά της εργαλεία Στρατηγικού Προσανατολισμού (Επικοινωνία, Positioning, Branding, Rebranding), ενώ μέσα από δικές της ειδικά σχεδιασμένες ηλεκτρονικές πλατφόρμες συλλέγει καθημερινά insights από την καθημερινότητα του καταναλωτή και του e-shopper.

Speaker Details