9ο Συνέδριο e-Business & Social Media World: 3η μέρα (Workshops)

Είναι γεγονός πως η πανδημία ανέδειξε μια νέα πραγματικότητα, με τους καταναλωτές να αλλάζουν συνήθειες και να εντάσσονται όλο και περισσότερο στην ψηφιακή εποχή. Παράλληλα, η εντυπωσιακή αύξηση του e-commerce και η μειωμένη επισκεψιμότητα στα φυσικά καταστήματα (είτε εξαιτίας του lockdown είτε λόγω μιας σειράς άλλων περιορισμών – μετακίνηση, μάσκες κλπ.), άλλαξαν τις μορφές της Επικοινωνίας.

Πριν τον Covid 19 ωστόσο, έχει προηγηθεί η ανάπτυξη μεγάλων πλατφορμών, η διεύρυνση του πεδίου δράσης των Omnichannel retailers, η επικράτηση του mobile commerce, η δρομολόγηση του livestreaming και φυσικά του Artificial Intelligence (Τεχνητή Νοημοσύνη) και του 5G που οδηγούν εκ των πραγμάτων στην επανεξέταση όλων των βασικών αρχών του marketing. Ως εκ τούτου οι περισσότερες επιχειρήσεις αναζήτησαν λύσεις στο Digital Marketing προκειμένου να μεταφέρουν το μήνυμά τους και προσέφυγαν σε νέους τρόπους προσέγγισης, προσαρμοσμένους στη «νέα κανονικότητα».

Σε σχέση με την τρέχουσα κατάσταση, εντοπίζονται δύο τύποι εταιρειών. Εκείνες που μπόρεσαν να αποδεχθούν έγκαιρα την σημερινή πραγματικότητα και εκείνες που καθυστέρησαν. Για να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση, πρέπει πρώτα να αποδεχθούμε την αλήθεια των πραγμάτων. Είναι αδήριτη ανάγκη να αποδεχθούμε τη νέα πραγματικότητα και να προσαρμοστούμε στα δεδομένα της, δημιουργώντας νέες προσεγγίσεις, προϊόντα ή επιχειρηματικά μοντέλα.

Ποιες όμως είναι οι νέες τάσεις που δημιουργήθηκαν; Πόσες από αυτές τις αλλαγές ήρθαν για να μείνουν; Τι μαθήματα πήραμε; Πόσο έτοιμη είναι η αγορά για ένα νέο κύμα; Αυτά -και πολλά ακόμη- ερωτήματα προβάλλουν επιτακτικά, με δεδομένη την αύξηση των κρουσμάτων και τη νέα έξαρση του κορονοϊού. Όλοι πλέον αναρωτιούνται: «Πόσο μόνιμες θα είναι αυτές οι αλλαγές;» και «πως θα επηρεάσουν το μέλλον μας;».

Η αλλαγή του τρόπου ζωής έχει ωθήσει τους καταναλωτές να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο Διαδίκτυο από ό,τι πριν. Αρκετές εταιρείες κατάφεραν να αδράξουν την ευκαιρία και με τα κατάλληλα μηνύματα, είδαν σημαντική αύξηση στις πωλήσεις τους με έμφαση μάλιστα σε συγκεκριμένες αγορές. Αυτοί είναι οι πρωταθλητές!

Από την άλλη, brands τα οποία λειτουργούσαν παραδοσιακά offline, κατόρθωσαν μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να προσαρμοστούν στη νέα αυτή πραγματικότητα, ενώ όσοι δεν υιοθέτησαν τις αλλαγές – γιατί προφανώς τις θεώρησαν πρόσκαιρες – βλέποντας το πως διαμορφώνεται η κατάσταση, ετοιμάζονται με εντατικούς ρυθμούς για την επόμενη μέρα.

Το τριήμερο 9ο e- Business & Social Media World θα είναι λίγο διαφορετικό από τα άλλα, αφού και εμείς θα προσαρμοστούμε στις συνθήκες με ένα Phygital Event στο οποίο θα μάθουμε για τις στρατηγικές που ακολούθησαν οι εταιρείες και τα agencies, προκειμένου να περάσουν τα μηνύματά τους την περίοδο της πανδημίας, σημαντικά case studies επιχειρήσεων που ξεχώρισαν για την καινοτομία και την εφευρετικότητά τους, τα νέα κανάλια τα οποία δημιουργήθηκαν ή αξιοποιήθηκαν, τις αλλαγές στο e-commerce, αλλά και τι είναι αυτό που θα ακολουθήσει, ώστε να συνεχίσουν οι επιχειρήσεις να έχουν την επιθυμητή αναγνωρισιμότητα και τις ανάλογες πωλήσεις.

Παρασκευή 25/09 : Workshops – e-Commerce & Social Media World

Κορυφαίοι επαγγελματίες του χώρου σας μεταφέρουν την εμπειρία τους και σας προτείνουν τα καλύτερα εργαλεία, μεθόδους και λύσεις, που θα σας επιτρέψουν να διακριθείτε στη νέα πραγματικότητα και να βρεθείτε σε pole positin την επόμενη ημέρα.

Οι καιροί απαιτούν δράσεις τύπου SWAT (Special Weapons And Tactics) και αυτό ακριβώς θα σας παρουσιάσουμε την 3η ημέρα του συνεδρίου.

Παρακολουθείστε το αναλυτικό πρόγραμμα με τα workshops και μετά την κάθε παρουσίαση, στείλτε τις ερωτήσεις σας στο Q & A session ή επικοινωνήστε απευθείας με τους εξειδικευμένους ομιλητές / εισηγητές, για να μάθετε κάθε λεπτομέρεια και να έχετε εξατομικευμένες απαντήσεις.

Event Details
Sponsors