CX: 9+1 Απλά Βήματα για Ουσιαστική και Επιτυχημένη Εμπειρία Πελάτη

Η Εμπειρία Πελάτη μπορεί στην χώρα μας να αποτελεί ένα φρέσκο “trend”, στην πραγματικότητα όμως αποτελεί σημαντικό χαρακτηριστικών πολλών μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων για όλη την Ελλάδα για περισσότερο από 40 χρόνια.

Και αυτό διότι η Εμπειρία Πελάτη δεν είναι μόνο ένα εύρος ευφάνταστων και δαπανηρών ενεργειών, έτσι όπως οι περισσότεροι επαγγελματίες νομίζουν. Αντιθέτως είναι μία πάγια πρακτική που έχει σκοπό να διευκολύνει αποτελεσματικά την αλληλεπίδραση του πελάτη με την εκάστοτε επιχείρηση.

Στο 120-λεπτο Webinar της ClickEvents, η Ξένια Κούρτογλου και ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης θα μας ξεναγήσουν στις πρακτικές αυτές δείχνοντας τα βήματα για επιτυχημένη εμπειρία του πελάτη, μέσα από ουσιαστικές μεθόδους και πρακτικές που δεν απαιτούν κόστος, πόρους ή σημαντικές αλλαγές της υφιστάμενης δομής της επιχείρησης.

  • 1. Τι είναι CX και πως καθορίζεται?
  • 2. Η WOW, ΟΚ και OUCH εμπειρία!
  • 3. Η Λήψη της Απόφασης
  • 4. Αρχίζοντας από τα απλά
  • 5. Αυτοερωτήματα
  • 6. Διαδικασίες
  • 7. Το Μυστικό της Όψης και η Αίσθησης
  • 8. Έλεγχος και Επαναπροσδιορισμός
  • 9. Ο Ορισμός του Πρωτοπόρου CX Στελέχους
  • 10. Η μετά COVID-19 ευκαιρία για Εμπειρία
  • 11. Οι Δείκτες Ικανοποίησης Πελατείας
  • 12. Τα Εργαλεία μέτρησης της Ικανοποίησης
  • 13. Μετατρέποντας την ανατροφοδότηση σε καθοδήγηση
  • 14. Πρακτικές και Εργαλεία άμεσης εφαρμογής

Μέσα από ένα διαδραστικό Q&A και με την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων οι ομιλητές θα απαντήσουν τόσο σε θέματα που αφορούν στην ύλη, όσο και επιμέρους CX θέματα/απορίες που αφορούν στις επιχειρήσεις των συμμετεχόντων.

ΟΜΙΛΗΤΕΣ

Ιδρύτρια Focus Bari, e-satisfaction, Coach & Mentor, Συγγραφέας
Judge at CX Awards International, Author, & Senior Consultant at morethan160.net

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ

CEOs, επιχειρηματίες, στελέχη marketing, και στελέχη CX, συμβούλους εμπορικών θεμάτων, στελέχη e-commerce, στελέχη πωλήσεων, διευθυντές λειτουργιών και σε οποιονδήποτε επαγγελματία επιθυμεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών του αυξάνοντας πωλήσεις και loyalty με απλές και ανέξοδες μεθόδους.

Κόστος Συμμετοχής

149 ευρώ

Η πληρωμή γίνεται μέσω PayPal.
Εναλλακτικά μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση επικοινωνώντας στο 210-5230000

Πιστοποιητικό Παρακολούθησης & Πρακτικός «CX» Οδηγός

Με την ολοκλήρωση του Webinar, όλοι οι συμμετέχοντες θα λάβουν Πιστοποιητικό Συμμετοχής καθώς και την ειδική eBook έκδοση του εύχρηστου και πρακτικού οδηγού των Ανδρέα Κωνσταντινίδη και Ξένια Κούρτογλου  «9+1 Steps to Successful CX».

Event Details
Sponsors