Sales and marketing in Western-Europe during (and after!) COVID-19 times

Ζούμε μία πραγματικότητα που κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πριν από λίγους μήνες. Η αστάθεια και οι καθημερινές αλλαγές είναι το κύριο χαρακτηριστικό της.

Το ερώτημα όλων είναι με ποιο τρόπο θα καταφέρει μια επιχείρηση να επιβιώσει σε αυτό το περιβάλλον και να επιστρέψει στην κανονικότητα. Πως θα αναστρέψει την ισχύουσα κατάσταση; Ποιες πρέπει να είναι οι προτεραιότητες σε αυτό το “business unusual” περιβάλλον;

Πως θα προσαρμόσουμε την επιχειρηματική μας δράση στη νέα τάξη πραγμάτων; Ποιες είναι οι στρατηγικές, οργανωτικές και οικονομικές αλλαγές που απαιτούνται και πως μπορούν να υλοποιηθούν; Και κυρίως πως θα λειτουργήσουν το marketing και οι πωλήσεις προκειμένου να εξασφαλιστούν τα απαραίτητα επίπεδα ρευστότητας, που θα μας οδηγήσουν στην post COVID εποχή;

Οι απαντήσεις προφανώς διαφέρουν από επιχείρηση σε επιχείρηση. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες βασικές αρχές και προτεραιότητες τις οποίες πρέπει να ακολουθήσει κάθε ενδιαφερόμενος και οι οποίες στην προκειμένη περίπτωση είναι:

  • Πως είναι ο διαφορετικός  τρόπος που δρουν οι επιτυχημένες  εταιρίες.
  • Πώς να επενδύσετε επιλεκτικά στην εμπορική ανάπτυξη
  • Πώς να καλλιεργήσετε και να ενισχύσετε τις σχέσεις με τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας;

Σε ποιο βαθμό η κρίση είναι ευκαιρία για αναδιοργάνωση και πως θα “αναγνωρίσουμε” τις απαιτούμενες αλλαγές;

Εξειδικευμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων από την Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσιάζουν τις λύσεις, συζητούν για τα προβλήματα και απαντούν στις απορίες σας!

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ

CEOs, επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων, σύμβουλοι εμπορικών θεμάτων, διευθυντές τεχνολογίας, στελέχη πωλήσεων, στελέχη marketing, στελέχη επιχειρηματικής ανάπτυξης, οικονομικούς διευθυντές, διευθυντές λειτουργιών.

ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ Ο

Managing Partner, Nexus Outsourcing Sales Services

ΟΜΙΛΗΤΕΣ

Founder & CEO, Aexus
Σύμβουλος Επιχειρήσεων
Μέλος του Business Future Institute, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
Event Details
Sponsors