Το Clickevent ανοίγει το διάλογο για τη σημασία της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των επιχειρήσεων στην Ελλάδα την περίοδο της κρίσης Υγείας και Οικονομίας με την παρουσίαση μίας σημαντικής έρευνας της Truberries για το χώρο του CSR. Οι συμμετέχοντες στο πάνελ ανοίγουν τα χαρτιά τους, σχολιάζουν τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας της Truberries για τη στάση που τηρούν οι Έλληνες καταναλωτές σε κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες που στέκονται στο ύψος των περιστάσεων την περίοδο του κορονοϊού. Τέλος αναλύουν τη σημασία του άμεσου μετασχηματισμού των προγραμματισμένων δράσεων ΕΚΕ και της εστίασης των budgets στην τρέχουσα κρίση, τόσο για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων όσο και για τους ίδιους τους πελάτες/καταναλωτές αλλά και το κοινωνικό σύνολο.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ
Επιχειρηματίες, CEO’s, στελέχη επιχειρήσεων, συμβούλους, επικοινωνιολόγους, coaches, εργαζόμενους όλων των κλάδων, φοιτητές, και όλους όσους ενδιαφέρονται να γνωρίζουν την σημερινή κοινή γνώμη στο γίγνεσθαι της χώρας