Η FOCUS BARI είναι εστιασμένη στο να προάγει και να προσφέρει τα κατάλληλα μέσα, εργαλεία και πλατφόρμες για την συνεχή, ανοικτή και αμφίδρομη επικοινωνία των επιχειρήσεων και των μαρκών με το κοινό τους. Από το 1988 που ξεκινήσαμε, όραμα και απώτερος σκοπός μας ήταν και παραμένει το να βοηθάμε τους πελάτες μας να αναπτύσσονται υγιώς και να είναι ήρεμοι και σίγουροι με τις αποφάσεις τους, ακολουθώντας την καρδιά και την οπτική των δικών τους πελατών.
Οι εξελίξεις στο χώρο μας, όπως και στους περισσότερους κλάδους, είναι ραγδαίες λόγω του digital transformation και γίνονται ακόμα πιο άμεσες σήμερα που η πανδημία οδηγεί όλους μας σε νέες πρακτικές και συνήθειες. Ανταποκρινόμενοι σ’ αυτές τις τάσεις, επιλέγουμε αυτή τη στιγμή να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με την YouGov, ένα διεθνές group έρευνας και data analytics & την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία online ερευνών στον κόσμο. Μέσα από αυτήν τη σύμπραξη φέρνουμε στην ελληνική αγορά, ως αποκλειστικοί συνεργάτες της YouGov, μοναδικές, δυναμικές και ολοκληρωμένες λύσεις που βοηθούν τις στελεχιακές ομάδες πίσω από τα brands / επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν μία πηγή πληροφόρησης για όλες τους τις ενέργειες: από τη διερεύνηση και τα πλάνα μέχρι την στρατηγική και την αξιολόγηση.
Το όραμα της Focus Bari και της YouGov έχει κοινό στοιχείο τη λέξη «σύνδεση». Μέσα από αυτή τη στρατηγική συνεργασία συνεχίζουμε να ενισχύουμε τη σύνδεση των μαρκών/ πελατών μας με τους δικούς τους πελάτες / καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα εντάσσουμε την Ελλάδα σε ένα παγκόσμιο & μεγάλου κύρους δίκτυο online ερευνών που ακούει τη φωνή 9.6 εκατομμυρίων ανθρώπων σε 44 χώρες του κόσμου! Στις 8 Ιουλίου θα έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε ένα «δείγμα γραφής» αυτής της «διεθνούς φωνής», μέσα από έρευνα που για πρώτη φορά συμπεριλαμβάνει την Ελλάδα και πραγματοποιείται αποκλειστικά για την συγκεκριμένη εκδήλωση.
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ
Επιχειρηματίες, CEOs, Ανώτατα Διοικητικά Στελέχη Οργανισμών & Επιχειρήσεων, Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές & Στελέχη Marketing, Επικοινωνίας, Εμπορικής Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, Digital Agencies, φοιτητές κλάδων επιχειρηματικότητας, marketing & επικοινωνίας, κοινωνικών ερευνών, ψυχολογίας καταναλωτών